Friday, 28 March 2014

Perghhhhhh !!!!!!!!!

Tadi aku luangkan masa bace post2 aku sebelum ni. -,,- WTH !!?!) Hancur gila English aku. Whahahahagahgahahaha xD malu gila. Tak pe ahh. lagilun nasetu Form 1 and 2 :* masetu budak2 lg. he he he. Tak pe ahh. Nanti aku cuba improve english aku. and ....... kenapa aku guna panggilan "Aku" ? selalunya "Aina". hahaha. nampak sgt aku dah blurr -.- Klaaaa what everlah.

BuBye. hehehe :p

No comments:

Post a Comment

Hammy