Saturday, 8 September 2012

rEally hate u with reasons ~

what??? kau tunjuk isyarat yg tk elok kt kitorg ? kau ape hal? ade masalah ape ngn kau? kitorg ejek kau n tk melibatkn ibu bapa , nenek moyang kau pun. so ? siapa lebh biadap skrg nih? okeh..nie conversation aina n shahrul a.k.a org minyak masa dah balik skolah..

S : salam , korg kalau dah benci aq ckp jelah..tk perlu nk ejek2 aq. aq tgh bengang. ko tmbh lg
masalah ..kalau korg benci , block fb aq n pdm number aq. tk pyh nk ejek2 bagai.sng cite ,
anggap aq tk wujud langsung...

A : wslm , bukan kau ke yg sruh kitorg benci kau? so , what the hal?

S : Heh? ade aq sruh korg ejek aq? aq tk prnh mengata korg or ejek2 korg.

A : okay , skrg ktorg dah benci kau. tp kalau kau rasa kitorg membuatkn kau menyampah , kau yg
patut buang kitorg dr memori kau, block kitorg. tk pyh nk sruh kitorg kalau kau sendiri rasa
nk block kitorg..silakn block fb kami skrg..

S : aq dah..td aq g cc lps balek skolah semata2 utk block fb korg. tp tk dpt. line lmbb. k lps
nie , jgn prnh contact aq lg aww..lps pukol 12 mlm , korg bukn sape2 lg bg aq !

k..itu shj prbualan kami. ade lg tp mls. n perlu ke pukol 12 mlm? igt cite cinderella ke ape? huh..ape2 sajelah shahrul.. ko buat jhe la ape yg kau nk . tq org minyak !!

No comments:

Post a Comment

Hammy